Friday, January 18, 2013

Preparant la marató-BCN'13 (VI). La polla del corredor.

corredor amb trempera

Ja s'olora la marató, no queden ni un parell de mesos. El meu entrenador personal em va demanar de vuitanta a cent quilòmetres per setmana. Jo em vaig proposar uns setanta. I de mitja amb prou feines en faig quaranta: patiré un colló. Però el cul cada cop em pesa menys: m'he desempallegat d'uns quatre quilos. Continuo amb sobrepès, però anem pel bon camí... més o menys: ahir vaig trotar de El Prat a casa pujant al Castell de Montjuïc i ja de bones a primeres em vaig notar unes molèsties al bessons, especialment al dret. Aquest migdia he tornat a sortir i als deu minuts he parat doncs la punxada era més forta... Com torni a ser un trencament fibril·lar me la tallo (sentit figurat). He tornat caminant, tot badant fent fotos amb el mòbil i abans he fet uns estiraments en els que m'he descobert aquesta erecció simpàtica de la foto. Bon cap de setmana a totes i a tots.

2 comments:

  1. Ahí estamos, tratando de arrancar unas sonrisas con lo que se tercie... Saludos!

    ReplyDelete