Friday, September 2, 2011

Frágiles como grillos.



Ja fa uns mesos l'Elaine Hervello em va encarregar unes fotografies que projectar en una obra de teatre escrita per ella mateixa i la Daniela Poch, de la companyia LA CARNE EXPUESTA. Després de donar-hi voltes, vaig triar algunes fotografies d'arxiu que vaig completar amb unes altres fetes expressament amb la mateixa temàtica: maniquís d'aparadors. La proposta creia que s'adeia força amb el guió de l'obra que em van passar. Doncs ha colat, i aquest dissabte estrenen.

Així doncs, tots els dissabtes de setembre a les 22h, així com els diumenges 11, 18 i 25 a les 19h, podeu passar-vos a veure "Frágiles como grillos" a PORTA4, carrer Església 4-6 Local 6 (plaça de la Virreina de Gràcia). Per reservar les entrades, aquí.

Carne Expuesta: molta merda!!!

2 comments:

  1. Enhorabona per la part que et toca, i gracies per la recomanació. Per el proper cap de setmana ja tinc teatre programat.

    ReplyDelete
  2. Jo encara no hi he pogut anar... espero no trigar gaire i ja comentarem..

    ReplyDelete