Monday, July 12, 2010

Palmeres.


Rolleiflex Standard 622 + carl zeiss jena tessar 7.5 f/3,5

Per fugir del brogit de "rojigualdas" i estelades que em tenen la ciutat confosa, tiro de Rollei. I no se m'entengui malament: que la realitat sigui tan complexa que s'esmunyi entre el dits i que ni amb mil paraules la puguis arribar a llepar, és una cosa que em produeix una morbosa satisfacció.

Però ja en tinc prou. Així que cap al parc de la Ciutadella a fer fotos.

Hi vaig trobar uns blancs i negres que en comptes d'empastar-se s'empalmaven, així que "click!", el dit em va decidir que hi havia foto. Un cop a casa i trobar-me la imatge, el de sempre: una altra volta que les plantetes es manifesten com una amenaça, com una frase només mig dita... Com si davant la Natura només fos capaç de retratar les vegetànsies...


No comments:

Post a Comment